Flash
 
Font + Font - Kazalo strani
Prijava / Odjava
Išči

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice

Niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekPrejšnji1NaslednjiNa konec
1.
BOŽIČNE PESMI ZA OTROKE: PRIREDBE ZA GLASOVE S SPREMLJAVO ORFFOVIH GLASBIL
Maša Uranjek, 2010

Opis: Diploma je sestavljena iz dveh delov. Prvi del se navezuje na cerkveno bogoslužje, cerkveno glasbo in božič, saj vsebina božičnih pesmi izhaja iz krščanstva. Drugi del obsega priredbe desetih izbranih božičnih skladb za Orffova glasbila. Prvi del bi lahko smiselno razdelili na več podpoglavij. Uvodoma so zapisane nekatere značilnosti in zakonitosti cerkvenega bogoslužja, nato beseda teče o pomenu cerkvene glasbe, njenem zgodovinskem razvoju in njenih zakonitostih. Opisana je vokalna, inštrumentalna in vokalno-inštrumentalna cerkvena glasba in cerkveno ljudsko petje. Pozornost je namenjena adventnemu in božičnemu času, šegam in navadam, ki so značilne za ta čas ter vsebini božičnih pesmi. Navedene so slovenske zbirke cerkvenih pesmi, kjer najdemo tudi pesmi, značilne za adventni in božični čas. Opisana je izbrana slovenska literatura za Orffova glasbila, ki vsebuje ljudske in umetne pesmi. V praktičnem delu diplomske naloge je deset priredb božičnih skladb za Orffova glasbila in petje. Skladbe so enostavne in zato primerne za osnovnošolske učence, saj so upoštevane njihove psihomotorične sposobnosti in stopnja razvitosti glasbenih sposobnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...in vokalno-inštrumentalna cerkvena glasba in cerkveno ljudsko petje. Pozornost je namenjena adventnemu in božičnemu času, šegam...
Ključne besede: cerkvena glasba, cerkveno petje, božič, advent, priredbe, Orff
Objavljeno: 03.03.2010; Ogledov: 6385; Prenosov: 613
.pdf Polno besedilo (942,53 KB)

2.
ZBOROVSKO PETJE KOT DEJAVNIK CELOSTNEGA RAZVOJA OSNOVNOŠOLSKIH OTROK: ANALIZA STANJA NA OBMOČJU RADELJ OB DRAVI
Martina Resnik, 2010

Opis: Namen diplomske naloge je na začetku predstaviti kratek zgodovinski pregled razvoja slovenske glasbe in prikazati potek razvoja umetne vokalne glasbe. Sledi osvetlitev vloge in pomena glasbe na razvoj otrok ter navajanje pozitivnih vplivov, ki jih ima zborovsko petje na odraščajočega otroka. Ker je dandanes zaradi različnih dejavnikov, ki so v nalogi prav tako navedeni, zanimanje otrok za zborovsko petje v upadu, je nekaj strani namenjenih tudi motiviranju otrok za tovrstno dejavnost. Poudarjen je pomen sposobnosti in lastnosti zborovodij, ki vpliva na motivacijo otrok za petje v šolskem zboru. Pomembna dejavnika motivacije sta tudi nastopanje in tekmovanje, zato so v diplomski nalogi predstavljena območna srečanja otroških in mladinskih zborov, regijska srečanja in tekmovanja, državno tekmovanje v Zagorju ob Savi in mednarodno tekmovanje otroških in mladinskih pevskih zborov v Celju. Opisani so tudi pogoji za udeležbo, programske usmeritve in merila priznanj. V raziskovalnem delu je predstavljenih deset Območnih srečanj otroških in mladinskih pevskih zborov v območju Upravne enote Radlje ob Dravi. Empirični del je nastal v želji ugotoviti odnos otrok na območju Upravne enote Radlje ob Dravi do zborovskega petja in razkriti dejavnike, ki vplivajo na ta odnos.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zborovsko petje, otroški in mladinski pevski zbori, šolsko zborovsko petje v Upravni enoti Radlje ob Dravi, motivacija.
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 1959; Prenosov: 163
.pdf Polno besedilo (1,72 MB)

3.
PETJE PESMI V VRTCU IN DRUŽINI
Barbara Kampuš, 2010

Opis: Otrok je siromašen brez glasbe. V diplomskem delu z naslovom Petje pesmi v vrtcu in družini je v teoretičnem delu predstavljena družina, vez med vrtcem in družino, glasba v družini in petje pesmi. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako pogosto vzgojiteljice izvajajo neusmerjene in usmerjene glasbene dejavnosti in priložnostno petje, katere pesmi uporabljajo pri svojem delu, koliko izmed teh pesmi je novitet, kako seznanjajo starše o pesmih, ki se jih otroci naučijo v vrtcu, kako pogosto intonirajo pesmi in s katerim instrumentom, ali otroci v vrtcu pojejo pesmi, ki se jih naučijo doma, ali imajo v vrtcu pevski zbor. Pri anketnem vprašalniku za starše me je zanimalo, v kolikšni meri je pesem prisotna doma, kje starši najdejo pesmi, ki jih pojejo skupaj z otrokom, kako so ozaveščeni o petju v vrtcu, kaj jim pomeni petje, kaj menijo o pomembnosti petja v predšolskem obdobju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družina, vrtec, kurikulum, petje pesmi
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 2703; Prenosov: 352
.pdf Polno besedilo (636,11 KB)

4.
PEVSKI TALENT NA RAZREDNI STOPNJI IZOBRAŽEVANJA
Natalija Tumpej, 2011

Opis: Ljudje imamo raznovrstne talente, zgodnje prepoznavanje le-teh nam omogoča, da jih tudi razvijamo in izpopolnjujemo. Namen diplomske naloge je bil podrobneje proučiti področje pevske talentiranosti in predstaviti kriterije za identifikacijo in ocenjevanje pevsko talentiranih učencev na razredni stopnji izobraževanja. Želeli smo izvedeti tudi, ali obstajajo razlike v značilnostih pevsko talentiranih učencev glede na spol in vzgojno-izobraževalno obdobje. V teoretičnem delu so predstavljene definicije s področja (glasbenega) talenta, odkrivanje in značilnosti pevsko talentiranih učencev, pevski razvoj (od 6 do 10 let), dejavnike razvoja pevskega talenta in delo s pevskimi talenti. V empiričnem delu je uporabljena deskriptivno neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. V vzorec je bilo zajetih 274 učencev od 1. do 5. razreda. Uporabljen Mann-Whitneyjev preizkus je pokazal, da med spoloma ter glede na vzgojno-izobraževalno obdobje ne obstajajo statistično značilne razlike. Ugotovljeno je tudi, da so uporabljeni kriteriji pri pevsko talentiranih učencih nadpovprečno izraženi. Rezultati raziskave so pokazali, da imamo v naših osnovnih šolah veliko pevsko talentiranih učencev. Razvijati njihov talent bi pomenilo pridobivanje in razvijanje drugih pomembnih vrlin.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...talent, petje, pevski talent, odkrivanje pevskih talentov, značilnosti pevsko...
Ključne besede: talent, petje, pevski talent, odkrivanje pevskih talentov, značilnosti pevsko talentiranih
Objavljeno: 19.03.2012; Ogledov: 1146; Prenosov: 57
.pdf Polno besedilo (447,41 KB)

5.
VODENJE OTROŠKEGA PEVSKEGA ZBORA V VRTCU
Tamara Hren, 2012

Opis: Glasba je v času otroštva zelo pomembna. Z glasbo lahko otroku vnesemo v življenje radost in veselje, s pesmijo ga sproščamo, čustveno plemenitimo in bogatimo, mu razvijamo glasbene zmožnosti in vplivamo na razvoj otrokovih dispozicij za glasbo. Otrokov posluh se lahko razvija in če bo otrok veliko pel, bo pel vedno bolje, vedno jasneje. Poleg veselja in radosti, ki jo pesem in glasba nudita otroku, pri otroku lahko vzgajamo tudi občutek pripadnosti. Pesem otroke združuje, otroci se pri petju v skupini dobro počutijo. Glasba skozi igro ima zelo velik pomen za otroka. Glasba v tem obdobju naj bo preprosta (otroške, ljudske pesmi), iz okolja, narave in stvari, ki so otrokom blizu. V tem obdobju otrok glasbo posluša, se igra glasbene igre, igra na improvizirane instrumente in poje. Diplomsko delo z naslovom Vodenje otroškega pevskega zbora v vrtcu obravnava pomen glasbe in zborovskega petja na otrokov razvoj, vlogo, pomen vodenja otroškega pevskega zbora, pevsko tehnične vaje in glasbeno-didaktične igre, ki so primerne za vodenje otroškega pevskega zbora v vrtcu.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zbor, predšolski otrok, pevsko tehnične vaje, zborovsko petje, zborovodja, glasbeno-didaktične igre, glasbene sposobnosti....
Ključne besede: otroški pevski zbor, predšolski otrok, pevsko tehnične vaje, zborovsko petje, zborovodja, glasbeno-didaktične igre, glasbene sposobnosti.
Objavljeno: 10.01.2013; Ogledov: 1378; Prenosov: 201
.pdf Polno besedilo (305,77 KB)

6.
PEVSKE DELAVNICE ZA SPODBUJANJE RAZVOJA PEVSKO TALENTIRANIH UČENCEV 4. IN 5. RAZREDA
Lucija Krašovec, 2012

Opis: Pevsko talentirani učenci potrebujejo dodatno pozornost pri razvijanju njihovih talentov. V ta namen smo oblikovali Pevske delavnice za spodbujanje razvoja pevsko talentiranih učencev 4. in 5. razreda osnovne šole, v obliki treh 90- minutnih srečanj, ki so potekala na OŠ Janka Padežnika Maribor. Naš namen je bil, da bi pripomogli k razvoju pevsko talentiranih učencev v sklopu delavnic. Delavnic se je udeležilo devet učenk iz 4. in 5. razreda devetletne osnovne šole, ki so bile izbrane s strani šolske zborovodkinje kot najboljše pevke v razredu. Vpliv pevskih delavnic smo preverjali s pevskega vidika v obliki posebej oblikovane ocenjevalne lestvice s štirinajstimi kriteriji s področja petja. Petstopenjska ocenjevalna lestvica je sestavljena iz štirinajstih kriterijev, pri katerih smo med učenčevim izvajanjem opazovali tempo, intonacijo, pevsko držo, pevsko dihanje, točen trenutek za začetek petja, zapomnitev tonov ter melodije, ponavljanje ritmičnih ter ritmično-melodičnih vzorcev in zaznavanje majhnih razlik v ritmu in melodiji. Osebnostni vidik ter odnos do petja pa smo preverili s pomočjo anketnega vprašalnika. Ocenjevanje smo izvedli pred delavnicami in po njih. Pevske delavnice pa so vsebovale vsebine in vaje s področja pravilne pevske drže, pevskega dihanja, artikulacije, nastavka tona, resonance, izenačevanja vokalov, razvijanja staccato petja ter dinamike pri petju. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da so vsi udeleženci v času pevskih delavnic svoje znanje in sposobnosti nadgradili in napredovali za povprečno 0,38 ocene. Delavnice so spodbudile napredek pri udeležencih tudi na področju treme pred nastopanjem, saj je ocena le-tega na drugem ocenjevanju padla za 0,22 ocene. Prav tako se je znižala povprečna ocena pogostosti primerjave lastnega petja učencev s petjem svojih vrstnikov, in sicer kar za 0,67 ocene. Zvišala pa se je ocena pozitivne zaznave lastnega petja učencev v primerjavi s petjem vrstnikov, in sicer za 0,44 ocene. Končna evalvacija s strani učencev je pokazala, da so pevske delavnice kot takšne učencem zelo všeč in si takšnih delavnic želijo še več. Ugotovili smo, da so pevske delavnice ugodno vplivale na napredek učencev tako s tehničnega pevskega vidika kot tudi z osebnostnega vidika.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...talentirani učenci, razvoj glasu, petje, poučevanje petja, vokalna tehnika, pevske delavnice, pevske...
Ključne besede: talentirani učenci, razvoj glasu, petje, poučevanje petja, vokalna tehnika, pevske delavnice, pevske vaje
Objavljeno: 10.10.2012; Ogledov: 869; Prenosov: 63
.pdf Polno besedilo (3,09 MB)

7.
KOROŠKO LJUDSKO IZROČILO SKOZI RAZLIČNE PRIREDBE ŠESTIH ROŽANSKIH LJUDSKIH PESMI ZA VISOKE GLASOVE
Kerstin Vuga, 2013

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Obravnava splošne značilnosti slovenske ljudske pesmi in nekoliko podrobneje ljudsko glasbeno izročilo na Koroškem, natančneje v Rožu. Osrednji del diplomske naloge je primerjava različnih priredb šestih rožanskih ljudskih pesmi, ki so jih napisali različni slovenski avtorji in skladatelji. Te pesmi so: Pojdam u Rute, Oj, ta mlinar, Ena sama rieč me griva, Čej so tiste stəzice, Nmav čez jizaro in Druml'ca. V vseh pesmih sem izpisala tudi vodilno melodijo in besedilo za lažjo primerjavo med pesmimi.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ljudsko, Koroška, Rož, večglasje, ljudsko petje, zborovsko petje....
Ključne besede: ljudsko, Koroška, Rož, večglasje, ljudsko petje, zborovsko petje.
Objavljeno: 06.11.2013; Ogledov: 412; Prenosov: 32
.pdf Polno besedilo (6,38 MB)

8.
RAZLIKE MED VODENJEM OTROŠKEGA IN MLADINSKEGA PEVSKEGA ZBORA
Nika Kosem, 2014

Opis: V diplomskem delu z naslovom Razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora je obravnavana tematika, ki se nanaša na vodenje pevskega zbora. Želeli smo ugotoviti, kakšne so razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora, torej kje se le¬-te pojavljajo. Prvi del diplomskega dela obravnava teoretične vidike vodenja pevskega zbora, in sicer so opisana psihološka, pedagoška in didaktična izhodišča za delo s šolskim pevskim zborom. Predstavljena je tudi fiziologija in oblikovanje otroškega glasu, eno poglavje pa je namenjeno tudi zborovodji, saj je le-ta glavni dejavnik, da pevski zbor sploh obstaja. Empirični del diplomskega dela je bil izveden s pomočjo kavzalno-eksperimentalne metode dela. S pomočjo anketnega vprašalnika je bilo ugotovljeno, da obstajajo statistično značilne razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora na vseh treh raziskanih področjih, in sicer v metodološkem pristopu, kjer se razlike kažejo v pogostosti namenjanja pozornosti interpretaciji pesmi, v glavnem tudi pri pogostosti uporabe posameznih inštrumentov kot pripomočkov za učenje ter v pogostosti petja ob inštrumentalni spremljavi zborovodje. Na področju pevskih vaj in nastopov smo razlike med otroškim in mladinskim pevskih zborom ugotovili v številu pevskih vaj, ki jih imajo pevski zbori v enem tednu, v številu šolskih ur učenja nove pesmi, v številu pesmi, ki se jih zbori naučijo v enem šolskem letu, v številu tekmovanj, ki se jih zbori udeležijo v enem šolskem letu, ter v pogostosti soodločanja učencev pri izbiri pesemskega repertoarja. V zadnjem sklopu, torej splošnih značilnostih obeh pevskih zborov, pa se razlike kažejo v samooceni strokovne usposobljenosti za delo s pevskim zborom, v vrsti petja v pevskem zboru, ter v času, ki ga posamezni zbori namenijo skupnemu druženju. Glede na rezultate, ki jih je prinesla naša raziskava, bi bilo dobro, da bi zborovodje malo več pozornosti namenili avdiciji, posameznim tehničnim vajam, posameznim metodam za delo s pevskim zborom ter interpretaciji pesmi, saj bi s tem še bolj dokazali svojo usposobljenost za delo s pevskim zborom ter tako pričarali zadovoljstvo sebi in pevcem.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... petje, pevski zbor, zborovodja, pevska vaja, učenje nove...
Ključne besede: petje, pevski zbor, zborovodja, pevska vaja, učenje nove pesmi 
Objavljeno: 08.05.2014; Ogledov: 39; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (484,78 KB)

9.
PRAIZVEDBA KOMORNE OPERE ASTEROID 62
David Hojsak, 2014

Opis: Komorna opera, Asteroid 62, se ne razlikuje dosti od same definicije komorne opere. Asteroid 62 je glasbeno scensko delo, v katerem je petje in recitiranje teksta podprto z manjšim orkestrom. Najtežji del priprav na praizvedbo so bile prve muzikalne vaje, ne samo zaradi novih vokalnih tehnik, temveč predvsem zaradi izredno komplicirane notacije, tako bi v bodoče, pri podobnih modernih opernih projektih svetoval, da se posebna pozornost posveti čim enostavnejšemu notnemu zapisu, ki že ob prvem pogledu deluje dosti bolj prijazno in predvsem razumljivo. V bodočih opernih kompozicijah bi omejil uporabo mikrofonov in vokalnih tehnik, ki tovrstno ojačanje zvoka, ter šumov tudi potrebujejo.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...je glasbeno scensko delo, v katerem je petje in recitiranje teksta podprto z manjšim orkestrom....
Ključne besede: ASTEROID 62, OPERA, OPERETA, MUZIKAL, KOMORNA OPERA, PETJe.
Objavljeno: 15.07.2014; Ogledov: 38; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (3,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh