Flash
 
Font + Font - Kazalo strani
Prijava / Odjava
Išči

Izpis gradiva

Naslov:JE SLOVNICA V VESELJE ALI V BREME? PRIMERJAVA TIPOLOGIJE SLOVNIČNIH NALOG V UČBENIKIH IN DELOVNIH ZVEZKIH ZA SREDNJEŠOLCE
Avtorji:Kolbl, Polonca (Avtor)
Jesenšek, Vida (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
KACJAN, BRIGITA (Komentor)


Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:POVZETEK KOLBL, P.: Je slovnica v veselje ali v breme? Primerjava tipologije slovničnih nalog v učbenikih in delovnih zvezkih za srednješolce. Diplomsko delo, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Oddelek za germanistiko, 2009. V današnjem času imajo dijaki večjo izbiro med tujimi jeziki, ki se jih lahko učijo. Večina dijakov ima možnost izbirati med angleščino, nemščino, francoščino, španščino in italijanščino. Profesorice in profesorji se morajo posebej potruditi in dijake motivirati, da izberejo prav njihov predmet. V diplomski nalogi z naslovom Ist die Grammatik Lust oder Last? Ein Typologischer Vergleich grammatischer Aufgaben in Lehrwerken für die Sekundarstufe II so predstavljeni različni tipi slovničnih nalog po avtorjih Peter Doyé, Hans-Georg Albers in Sibylle Bolton. V teoretičnem delu pa so predstavljeni principi kategoriziranja. Empirični del diplomske naloge je osredotočen na anketo in delovni list. Rezultati le-tega so odgovori na vprašanja: ali imajo dijaki radi nemško slovnico; kdo jim pomaga, če imajo težave pri slovnici; ali jim je učenje slovnice v veselje ali v breme; in kateri tipi nalog jim delajo največ težav? Rezultati so pokazali, da dijaki, ki nimajo težav pri učenju in razumevanju slovnice, se je radi učijo in jim je v veselje. Če imajo probleme pri učenju slovnice, si pomagajo največkrat z učbeniki. Mlajši dijaki imajo rajši nemško slovnico kot starejši dijaki. Dijakom delajo naloge z obkroževanjem odgovorov manj težav kot pa naloge z dopolnjevanjem. Raziskava je tudi pokazala, da rešujejo boljše naloge z že danim rešenim primerom in naloge, ki vsebujejo slike.
Ključne besede:Ključne besede: tipi slovničnih nalog, principi kategoriziranja, Peter Doyé, Albers und Bolton, slovnica v različnih učnih gradivih, učno gradivo Moment Mal 1, 2, učno gradivo Ideen 1.
Leto izdaje:2009
Založnik:[P. Kolbl]
Izvor:Maribor
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
COBISS_ID:17442824  Novo okno
UDK:811.112.2(043.2)
Število ogledov:1455
Število prenosov:141
Datoteke:.pdf  UNI_Kolbl_Polonca_1984.pdf (12,57 MB)
Metapodatki:XML  RDF-CHPDL  DC-XML  DC-RDF
Področja:FF
Skupna ocena: (0 glasov)
Vaša ocena: Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share
Podobna dela*:

* postavite miškin kazalec na naslov, da dobite opis ali kliknite na naslov za polni izpis


Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj